Interim Management

VAN EYCK ADVIES biedt uitgebreide oplossingen op het gebied van interim management. VAN EYCK ADVIES heeft de ervaring en expertise om uw organisatie te ondersteunen bij tijdelijke vacatures of veranderingen. Ik bied flexibele en effectieve interne managementoplossingen die zijn aangepast aan uw specifieke behoeften.

De diensten op het gebied van interim management omvatten onder meer:

  • Management van logistieke / supply chain afdeling op interim basis
  • Projectmanagement
  • Crisismanagement
  • Opvangen van tijdelijke piekbelasting binnen de organisatie bij grote opdracht of project.
  • Tijdelijke vervanging van een medewerker tijdens ziekte of verlof.
  • Advies en begeleiding bij export of import van uw producten.
  • Specifiek project waarvoor u intern niet de specialisme of capaciteit in huis hebt.

VAN EYCK ADVIES beschikt over ruime ervaring in verschillende sectoren, zoals Medical devices, Pharma (turnaround planning onderhoud), Consumenten producten, kantoorinrichting, potgrond en metaalindustrie.

Hierdoor kan ik u de best mogelijke ondersteuning bieden bij interim management. Samen werken wij aan het bereiken van uw doelen en het verder laten groeien van uw organisatie.

Neem voor meer informatie over onze oplossingen en diensten gerust contact op. VAN EYCK ADVIES helpt u graag verder!

Lees verder: